sekian lama merantau...huwaa

Sedo tak sedo..dah 9 bulan aku tinggalkan RPS terchenta.missin rps badly T_T.huhu.skang ni aku da jadik penghuni tetap seratas sampai spm aku next year.huhu lagi. sangat menyeksakan jiwa ragaku oh~ ok skip segale mukadimah wahai Nadia Aziba yang cun,ape yang aku nak bebel kat sini is about my pain living in seratas.huhu lagi skali. so far...dok kat seratas memang ler mendatangkan peluang yang tak dissssangke  ssssangke bole dapat. nk sobut s pun susah.. aku memang tak gune shortform yek harap maklum^^ antarenye jadi skuad elit kadet polis and pengawas koop.jadik ALK lak tuh yakni ahli lembaga koperasi. tapi yang paling takleh blah tang skuad elit tu ar. terburai gelak tawa ceriaku tak hengat.hakhak25. but dude,memang kat sini tak best..at least takde la sebest time aku dok rps dolu-dolu. kat seratas ni dah takleh buat keje gile,takleh sodom,takde kene kejo ngan putak(ex-ketua warden terchenta) and yang paling penting skali dah takleh lepak ngan member2 sepilok crew sekalian... skarang 'Sepilok' pun da jadi 'Sepi' daa...huhu. member2 kat tempat baru nih tak sporting ar. yang paling otai pun takde ar otai mane pun. bajet otai je sebenonye tuh.nnnnyampah i! hok aloh. yang paling tak best skali bile budak form 4 lame beza-bezakan diri dorang ngan budak form 4 baru. what the hello??! cam bagos je manusia tak sedo diri tuh. ade ler sesape uh...rase cam nak henyak je sekor2. lu olang belom kenal sape gue tawu?? rps mali maa! tapi sebab aku tau aku takleh henyak ar aku banyak pendam je. aku kan pemalu orangnye..ahaks. aku kat sane lebih suke mengamalkan konsep 'wait and see,watch and relax' yang aku reka sendiri. konsep yang masterpiece. then kalo aku ade mencarut sket ke, certain2 girls tu ade ler  yang starting to,"Nadia!Ape mencarut ni?". alalala...baiknye.aaahh! aku dulik hapah?!pigi mati laa. aku rase skola ni hanye ditubuhkan untuk orang2 yang reti buat taik je. maaf,hiperbola sket. haha. ape yang aku bebel ni? and yet i'm stucked here... pasal bebudak laki lak....malas nak mengulas sukan ar. takde yang menambat ati sangat pun. bajet macho je lebih. ceh. bebudak form 4 kat sini (especially form 4 lame) takde ar united mane pun. ade hati nak cakap besar. tak teringin sebesar zarah walau sekecik lubang semut pun aku terhegeh nak geng ngan deme laa! aiyoyo appa,susah ar nak hidup ngan golongan yang camni...


 biler ingatkan and bandingkan member rps ngan member seratas, aku rase nak leleh je..tapi aku tahankan jugak bile mengenangkan darjah kebrutalan aku. orang brutal mane bole leleh! aku dah takde soul dah dok seratas nih sejak aku jejak luar gate oztel rps uh..nak balikkk!! tapi takleh balik....tapi(skali lagi) aku nak cakap..eh bukan.. nak coret untuk pemilik2 blog ni yang aku always sayang and ingat kat korang and Sahabat too<3. aku rindu korang badly ar mael, juju, madey, eja, wan teh, nula, daeng, siah. especially madey ngan siah ar sebab korang tak penah dapat dikesan sejak Hari Anugerah Cemerlang! rembat sijil je yek?? pastu lesap. bak kata madey yang tetibe insaf nak mesej aku hari tu, tunggu siput tumbuh kaki baru dia jejak rps. hampeh punye pompuan. haha. tapi aku tak kisah sebab kuasa  cinta mengatasi segalenye.. cewah. bermadah pujangga jap. i have a dream(a song to sing) : aku nak hangout skali ngan sume member sepilok crew one day without leaving a single member pun sepueh yang buleh!hari tu mesti jadi lebih cool dari supercooling yang aku tersalah buat tanpe pengetahuan tok guru time eksperimen chemistry dalam lab skolah. whuteva bebel laa. hidup Sepilok Crew! makan roti kering! yeyeah! ok ar nanti ade mase aku corat coret la lagi. ciao dulu  bebeh!salam perpisahan sementara ye insan2...